sobota, 26 sierpnia 2017

Postacie


Podstawowe:


~Rikki Brooks~

 
Bey:
~Magna Nalion~



~Shige Otori~



Bey:
~Domina Beveltra~



~Hiroe Asai~


 
Bey:
~
Silver Vipern~
(patrz zdjęcie wyżej)


~Ryuna Kishatu~



Bey:
~Velar Dragonsay~





~Amber Ryan~



Bey:
~Fall Rider~




~Dorinda Ryan~



Bey:
~Nantius Venatrix~



~Shane Ryan~

 
Bey:
~Gold Alion~



~Charlotte Ryan~



Bey:
~Fela Silentia~



Inni:

~Naomi Hirose~


Bey:

~K1~




~Yanjiang Mao~



Bey:
~Avos Shuilian~



~Nulu Kaya~


Bey:
~Zefir~


~Matt i Mandy Benson~



(bey którego bleyder jest nieznany)
~Viser Umbra~




5 komentarzy:

  1. Meg & Ja: *od kilku minut biegają po całym domu i wrzeszczą na całe gardło* Taaaaaaaaaaaaaaaaak! Tak, tak, tak, tak, taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! Elz lofciam cię!
    Kel: *z zatyczkami w uszach pije koktajl* jeszcze trzy... dwa... jeden...
    Meg&Ja: *padają na podłogę*
    Kel: zerooo. Chyba ogarniasz, Elz, że dziewczyny mega, ale to mega się cieszą że powstał blog o Beyblade...
    Meg: Bardzo, bardzoooooooooooooooooooooooo!
    Kel: I że nie mogą się doczekać pierwszego wpisu, a teraz bajo, bo muszę je cucić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg dziękuję.❤❤
      Nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy powiedzieć kiedy pojawi się pierwszy wpis, ale mam nadzieję że nastąpi to niedługo. ^-^
      Wgl skapnęłam się że jedna postać u mnie ma identyczne imię jak jedna z twoich postaci, więc stwierdziłam że zmienię jej imię, żeby nie wyglądało to jakoś dziwnie.
      Dan: Tej srebrnej tak?
      Jakiej srebrnej? XD
      Dan:*look na monitor* Tej Asai chyba. Tak?
      Tak, jej zmieniłam. XD
      Matko Dan ty jesteś dzisiaj jakiś strasznie nieogarnięty. xD
      Dan: Powoli dociera do mnie że w poniedziałek już do szkoły. :P Chociaż w sumie już przy odwiedzaniu strony szkoły zacząłem to sobie przyswajać. xd
      Shadow: Weźcie ludzi nie straszcie budami. I zmieńcie temat.
      Dan: xd
      Shadow wreszcie powiedziałeś coś mądrego. xD
      Nie no, ale postaram się jakoś szybko wstawić prolog. Tylko ostrzegam że świat Beyblade jest mi mniej znany niż świat Bakugana więc nie nastawiajcie się na nie wiadomo co. xD

      Usuń
    2. Dan: Wgl Elz, ty jeszcze musisz zrobić opisy tych postaci. XD
      ~Piotruś Pan w OUAT jest boski. Miłość życia po prostu. 💕💕💕💕💕💕💕💕💕
      Dan: Miłość po wieczność hę? XD
      ~No dokładnie. xD

      Usuń
  2. Miju, Beta, Akana, Omega, Kai:*rzucają się na Elz* Kolejna blogetka beybade
    Hanako: Nie wiem z czego się cieszycie
    Miju: Cicho Kuzynka
    Omega: Ale fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~*tuli* Dziękuję, dziękuję. ^^
      Dan: Uprzedzamy tylko że nie wiemy jak to wyjdzie, także to opowiadanie może być równie dobrze bez szału. xD
      Shadow: Tak jak to o Bakuganach? xD
      ~>.>
      Dan: >.>
      Shadow: No co? ._.
      Dan: Nico. >.>
      ~Mam już napisany ten nieszczęsny prolog, więc może go dziś wstawię.
      Dan: On już był kiedy napisany. >.>
      ~No wim, ale chciałam się skupić na Bakuganie.
      Dan: No wim że wisz. xD
      ~XD
      Shadow: ._.?
      Dan: XD
      ~Hahahaha xD

      Usuń